Vi stödjer inte Internet Explorer länge.

Se Microsoft för mer information.

Rutinerna för felsökning av passerkort, system och läsare ska följas av trafikföretag som kör buss, båt eller tåg och har Opna passerkort.

Observera att felanmälansrutinerna gäller för de rast- och pauslokaler som hyrs ut från Västtrafik.

Är du kortanvändare, kontakta din arbetsledare eller kortadministratör som hanterar felet i Opna, eller felanmäler.

Kontakta Assemblin - efter egen felsökning

Du som arbetsledare eller Opna-administratör, felsök först innan du felanmäler.

Om du efter felsökning inte kan se vad det är som är fel, ring Assemblin 010-200 82 84 (dagtid kl 07-17) eller 0771-93 76 00 (kväll och natt kl 17-07).

Mer information på Partnerportalen

På Partnerportalen finns instruktioner för hur ni som trafikföretag felanmäler pauslokaler, rastlokaler och gater.

Du hittar sidan här:

 

Kontakt Västtrafik
Infrakoordinator@vasttrafik.se

 

 

Publicerad 2025-11-24