Vi stödjer inte Internet Explorer länge.

Se Microsoft för mer information.

Från och med vecka 9 finns en ny viseringsguide fylld med tips och trix till dig som förare. Du hittar broschyren på din depå. Läs den! Och ha den gärna med dig under dina arbetspass.

Fyra exempelsidor från viseringsguiden
Läs eller ladda ner senaste Viseringsguiden här

Varför är det viktigt att resenärerna går på fram och visar sin biljett?
Påstigning genom framdörren och visering gör att fler resenärer betalar för sig. Biljettintäkterna behövs för att vi ska kunna fortsätta driva och utveckla kollektivtrafiken, så att fler väljer att resa hållbart.

Kampanj för resenärerna
Om några veckor påminner vi också våra resenärer om att de ska gå på fram och visa biljett. Detta genom en informationskampanj på bussar och hållplatser samt i digitala kanaler.

Ny kundmötesutbildning
Vi vet att ett bra kundmöte gör det lättare att visera biljetter. Därför har vi tagit fram en ny kundmötesutbildning. Mer information kommer framöver.

Kontakt Västtrafik:
Annicca Enebrand, Strateg Kommunikation
010 - 434 59 69
annicca.enebrand@vasttrafik.se

Publicerad 2025-02-13